Sportoase kiest Technogym voor de wellnessbeleving van haar klanten

Sportoase, een van de grootste gezondheids- en fitnessketens in België, verlengt het exclusieve partnerschap met Technogym met nog eens 5 jaar. Deze samenwerking bevestigt de gemeenschappelijke missie om een gezonde levensstijl te promoten en mensen aan te moedigen om regelmatig te bewegen. In het kader van de samenwerking zal Technogym de 2 nieuwe Sportoase-locaties, die in 2021 geopend zullen worden, volledig uitrusten. Sportoase exploiteert zwem- en fitnesscentra op 16 verschillende locaties in het land, die allemaal zijn uitgerust met Technogym-producten.
Technogym zal de nieuwe locaties voorzien van de meest innovatieve producten en beste digitale oplossingen zoals de Artis-lijn, Technogym's exclusieve lijn van connected, slimme cardio- en krachttrainingsapparatuur voor alle spiergroepen en waarmee gebruiksgemak en comfort worden gecombineerd met het hoogste niveau van prestaties - en Biocircuit, Technogym's circuittrainingoplossing en methode die een gepersonaliseerde workout biedt om gebruikers te helpen hun doelen in korte tijd te bereiken. Het begeleide programma levert een boeiende ervaring zonder aanpassingen of wachttijd, aangezien oefeningen, gewicht, werk/rustverhouding en tempo gedefinieerd en geïntegreerd zijn in de gepersonaliseerde programma's.

Voor klanten die willen "trainen als atleten", heeft Sportoase gekozen voor de producten uit de Skill Line, zoals Skillbike en Skillrun. Ontwikkeld uit de jarenlange ervaring van Technogym als officiële leverancier van de Olympische Spelen en 's werelds beste atleten.

Nerio Alessandri, Founder - CEO van Technogym
"Bij Technogym zijn we erg trots op ons langdurige partnerschap met een toonaangevende partij als Sportoase, die met ons het streven naar uitmuntendheid en voortdurende innovatie deelt, net als het sociale doel op lange termijn om wellness lifestyle te verspreiden om zo een betere samenleving te creëren op basis van de gezondheid van mensen."
Dankzij het unieke ecosysteem kan Technogym een Precision Training-ervaring bieden: de technologische innovatie, het productontwerp, het wetenschappelijk onderzoek en de digitale content maken het mogelijk om uw training te kiezen en aan te passen om de gewenste resultaten te behalen.

"Om onze ambitie waar te maken binnen de gerechtvaardigde verwachtingen van de Sportoase leden, vertrouwen wij op de beste partners die er zijn. Het spreekt voor zich dat Technogym de beste keuze is - aldus Dhr. Michael Schouwaerts, CEO van Sportoase. Niet alleen op het gebied van kwaliteit, support en innovatie maar ook in de warme relatie en zoektocht naar gezamenlijke verbetering is Technogym een partner in de breedste zin van het woord. Op deze manier is en blijft Technogym onderdeel van het Sportoase team".

PGA of America kiest Technogym als officiële leverancier van trainingsapparatuur

Technogym kondigde een meerjarig partnerschap aan met de PGA of America om de expertise van het merk...