Mywellness-app 5.0: live en on-demand lessen

Met Technogym Mywellness kunnen ondernemers eigen trainingscontent streamen naar hun community, waar ze ook zijn, thuis of onderweg.

Technogym, het toonaangevende bedrijf op het gebied van design-led smart equipment en digitale technologieën voor fitness, wellness en sport, introduceert een gloednieuwe functie binnen het Mywellness connected platform. Met de nieuwe Mywellness app 5.0 kunnen ondernemers altijd en overal een ongeëvenaarde gebruikerservaring aanbieden: clubs kunnen hun eigen videocontent op het platform uploaden en hun eigen lessen en PT-diensten aanbieden, aan leden thuis, op de club of waar ze maar willen.

Met Mywellness app 5.0 kunnen ondernemers eigen trainingscontent ontwikkelen en hun klanten een uitgebreide keuze aan video-workouts aanbieden:

• LIVE LESSEN
    Binnen de Mywellness for Professionals website kunnen instructeurs live lessen aanbieden en streamen naar klanten die hun hele community ook thuis betrekt.
  • ON-DEMAND LESSEN
    Ondernemers kunnen de app vullen en on demand content uploaden. Gebruikers kunnen kiezen uit een grote verscheidenheid aan workouts en beslissen welk type les, welke trainer en welke tijd het beste past in hun agenda.
  • TECHNOGYM VIRTUELE LESSEN
    Kant-en-klare en hoogwaardige content van Technogym, geïntegreerd met de eigen bibliotheek van de club, om snel te kunnen starten met de on-demand- en live lessen.

Mywellness app 5.0 voor het werven van nieuwe leden. Deze nieuwe functie vergroot niet alleen het aanbod - waardoor leden zowel binnen als buiten kunnen trainen met virtuele lessen - maar versterkt ook de zakelijke mogelijkheden. Mensen die nog geen lid zijn hebben alleen toegang tot de virtuele lessen via de mobiele app, en kunnen  per les betalen of met een passend abonnement volledig toegang krijgen.

In de huidige uitdagende tijden heeft Mywellness een belangrijke rol gespeeld bij het ondersteunen van ondernemers, zodat hun klanten tijdens de lockdown thuis konden trainen en bij de heropening hun workout konden boeken in de club. De nieuwe functies van Mywellness geven de mogelijkheid voor het boeken van de volgende diensten: specifieke fitnessplek, groepslessen, en/of andere activiteiten. Dit is mogelijk vanuit huis of onderweg. Dit zorgt voor een ultieme klantervaring voor de leden en creëert tegelijkertijd vertrouwen.

Als het gaat om lessen, kunnen leden hun plek boeken, terwijl de ondernemers de capaciteit van de ruimtes managen. Dankzij Teambeats, het Technogym groepsles- en Hartslag-monitoringplatform, kunnen de leden veilig en op afstand begeleid en gemotiveerd worden. Nu, dankzij Mywellness app 5.0, kunnen de leden, zelfs wanneer de club op volle capaciteit is, hun favoriete instructeur en les blijven volgen vanuit huis of waar ze ook zijn.
Meer info over Mywellness
Innovatie heeft altijd al deel uitgemaakt van het Technogym-DNA: in 1996 lanceerde Technogym het eerste softwaresysteem voor het beheer van de training in de sportschool, in 2003 het eerste TV-scherm geïntegreerd in een fitnessapparaat, in 2007 het eerste online fitnessapparaat en in 2012 de eerste cloud in de fitnessruimte. Vandaag de dag heeft Technogym dankzij Mywellenss de manier waarop mensen toegang krijgen tot wellness en gezondheid opnieuw uitgevonden. Mywellness is de meest uitgebreide technologie die fitnessapparatuur, apps, apparaten en mensen met elkaar verbindt en de eerste cloud computing technologie in de industrie. Gebruikers kunnen hun persoonlijke levensstijl overal naadloos beheren en op elk moment een nieuwe, transformerende benadering van gezondheidsmanagement introduceren.

In 35 jaar tijd heeft Technogym een wereldwijde community gecreëerd van meer dan 50 miljoen mensen die dagelijks trainen op haar producten in 80.000 fitnesscentra en meer dan 300.000 huizen in meer dan 100 landen. Binnen deze community zijn 15 miljoen mensen geregistreerd op het digitale platform Mywellness in 15.000 clubs. Mywellness for Professionals is het platform met professionele touchpoints van Mywellness, de meest geavanceerde technologie in de industrie, die gebruik maakt van de nieuwste innovaties om "Wellness on the Go" te bieden, een revolutionaire gepersonaliseerde ervaring die gebruikers toegang geeft tot hun trainingsprogramma's, workouts, resultaten, content en meer, op Technogym smart equipment en mobiele apparaten, waar ook ter wereld, op elk moment.

ONTDEK MEER

EuropeActive en Technogym partner voor het Let’s #BEACTIVE project

Technogym, der starter med sin ledelse i tilsluttede Wellness-løsninger, vil støtte Let's #BEACTIV...