Marlou van Rhijn kiest Technogym voor haar training

Technogym, het wereldwijd toonaangevende bedrijf voor producten en digitale oplossingen op het gebied van fitness, wellness en training wordt de officiële leverancier van trainingsapparatuur, digitale oplossingen en expertise voor Marlou van Rhijn, de snelste vrouw ter wereld op blades.

Marlou van Rhijn is een professionele Nederlandse sprintster. Van Rhijn is Paralympiër en daarin wereldrecordhoudster in categorie T43 op de 100 en 200 meter. Op dit moment is Marlou de eerste vrouw op blades die de 100 meter in minder dan 13 seconden en de 200 meter in minder dan 26 seconden heeft gelopen. Tijdens de Paralympische Spelen in London van 2012 pakte Van Rhijn Goud op de 200m en Zilver op de 100m, in Rio de Janeiro zegevierde Marlou opnieuw op de 200 meter en pakte zij bovendien Paralympisch goud op de 100 meter. Hiermee is zij drievoudig Paralympisch kampioene.

Om Marlou efficiënt te ondersteunen bij haar training voorziet Technogym haar van de meest innovatieve producten als het gaat om sportprestaties. Deze unieke producten konden worden ontwikkeld dankzij de jarenlange ervaring van het bedrijf met wedstrijdsport op wereldniveau.
De op maat gemaakte trainingsoplossing die Technogym aan Marlou ter beschikking stelt bestaat ook uit apparatuur uit de zeer innovatieve SKILL LINE – de meest recente innovatie van Technogym die tegemoet komt aan de specifieke behoeften voor atletiektraining. De SKILL LINE bestaat o.a. uit:

• SKILLBIKE, de revolutionaire stationaire fiets van Technogym met exclusieve eigenschappen die specifiek zijn ontwikkeld voor atletiek- en prestatietraining, zoals de gepatenteerde REAL GEAR SHIFT waarmee gebruikers de dynamiek van het rijden in de bergen kunnen nabootsen.
  • SKILLRUN is de eerste loopband die cardio- en krachttraining combineert in één oplossing en die is ontworpen om tegemoet te komen aan de trainingsvereisten van de beste atleten.
  • SKILLTOOLS, de complete KIT aan fitnesshulpmiddelen om iedere soort oefening te ondersteunen en te verfijnen, de sportprestaties te maximaliseren en de neuromusculaire controle te verbeteren.
De samenwerking met Olympisch atlete Marlou van Rhijn bevestigt nogmaals de positie van Technogym als referentiemerk voor wereldwijd toonaangevende sporters. Het bedrijf was de officiële leverancier voor de afgelopen zeven edities van de Olympische Spelen: Sydney 2000, Athene 2004, Turijn 2006, Beijing 2008, Londen 2012, Rio 2016 en PyeongChang 2018 en is bovendien officiële leverancier voor enkele van de meest prestigieuze nationale en internationale voetbalclubs zoals Juventus, Inter, Milan, Chelsea FC en Paris St. Germain.

Let’s Move for a Better World 2020: sluit u aan bij de campagne voor sociale zaken

Let’s Move for a Better World 2020: een campagne waarbij fitnesscentra van over de hele wereld bet...