Let’s Move: tips en types training om meer moves te verzamelen

Laat de uitdaging beginnen.

Let’s Move For a Better World is de campagne gelanceerd en gepromoot door Technogym om mensen, gemeenschappen en instellingen bewust te maken van de problemen verbonden aan zwaarlijvigheid en om een steeds actievere levensstijl te stimuleren, om de wereld een gezondere plek te maken.

Voor fitnessfaciliteiten die de digitale technologie van Technogym Mywellness geïnstalleerd hebben, vertegenwoordigt de campagne een cruciaal moment in het seizoen voor verschillende aspecten:

• loyaliteit van leden;
  • nieuwe leden verwerven;
  • een eigen merk opbouwen op het grondgebied.
In dit artikel wordt uitgelegd hoe de campagne wordt uitgevoerd, waarom een club zou moeten deelnemen en waarmee rekening moet worden gehouden om er een succesvol evenement van te maken.

Let's Move For a Better World wordt eens per jaar gehouden, van 11 tot 30 maart 2019. Zoals eerder vermeld, heeft het een sterk sociaal doel en bijgevolg de intentie om er zoveel mogelijk mensen bij te betrekken. Het wordt door Technogym en dus ook door de lidclubs voorgesteld als een echte uitdaging. Clubs bepalen zelf hoe ze het evenement willen promoten.

We hebben eerst de 3 belangrijkste redenen genoemd waarom een club zou moeten deelnemen aan het initiatief, dus laten we eens elk punt afzonderlijk bespreken.

Un post condiviso da Technogym (@technogym) in data:

1. Loyaliteit van leden
Het organiseren van een evenement voor de deelnemers is altijd welkom, vooral wanneer de meest loyale leden als belangrijkste promotors kunnen worden beschouwd.

Ze kunnen buitenstaanders uitnodigen, zich onderdeel voelen van een team en Brand Ambassadors van de club worden.

2. Nieuwe leden verwerven
In dit geval gaat het niet alleen en uitsluitend om mensen die het centrum niet kennen, maar men moet ook rekening houden met de "welkom-terug" van mensen die vroeger reeds klant van het centrum waren en hun abonnement al geruime tijd hebben laten verlopen.

Een evenement van deze omvang moet ook en vooral mensen bereiken die heel dicht bij de club zijn geweest, door hen een emotionele boost te geven om opnieuw deel te nemen.

Het is daarom belangrijk hen te laten weten dat ze geen "ongemak" zullen ervaren als ze terugkeren naar een omgeving die hen al bekend is.

Daarnaast zijn er de echt "nieuwe" prospects die het centrum voor het eerst benaderen, in een context waar emoties, motivaties en enthousiasme hoger zijn dan normaal.
Deze prospects moeten met de juiste aandacht beoordeeld worden om ze op de best mogelijke manier te betrekken, zowel in de campagne en als deel van het centrum.

3. Uw 'brand' lokaal opbouwen
Wie massa's verplaatst, kan niet onopgemerkt blijven. Let's Move is een uitstekende gelegenheid om beweging te genereren en vooral interesse in uw centrum vanwege instellingen, verenigingen en bedrijven die in het gebied gevestigd en actief zijn en waarmee het nuttig zou kunnen zijn een partnerschap aan te gaan.
Wat Let's Move For a Better World werkzaam maakt, is ook de monitoring van de beweging en dus de meeteenheid waarmee u diagrammen kunt opstellen en kunt bepalen wie de winnaars zijn: de Moves.

TECHNOGYM MOVES IS EEN MANIER OM FYSIEKE ACTIVITEIT TE METEN DIE ALLEN VERENIGT. GEBASEERD OP WERKELIJKE LICHAAMSBEWEGING, STAAT HET TOE HET NIVEAU VAN DE ACTIVITEIT VAN DE DEELNEMERS TIJDENS DE CAMPAGNE METEN EN VERGELIJKEN. HOE SNELLER U BEWEEGT, HOE MEER MOVES U VERZAMELT.

Dus voor wie deel wilt nemen aan de uitdaging en wil uitblinken, raden we aan zich te wapenen met volhardingskracht, actieplannen, mini-evenementen en incentives die u in staat stellen het enthousiasme over te dragen aan een reeks "volgers", of ze nu ingeschreven zijn of niet, die gedurende de gehele periode van de uitdaging Moves verzamelen.

De meest succesvolle strategieën gebruiken vaak planningssituaties waarmee de deelnemers hun eigen grenzen kunnen verleggen, ondersteund door het enthousiasme en de vreugde deel uit te maken van een uitzonderlijk evenement.

Un post condiviso da Technogym (@technogym) in data:

Tips en strategieën om de MOVEs te vermeerderen
Langere openingsuren. We vragen de deelnemers, of ze nu klant zijn of niet, om moeite te doen en daarom moeten clubs als eerste een goed voorbeeld geven. Als de logistieke en persoonlijke omstandigheden het toelaten, waarom dan niet de openings- of sluitingsuren van het centrum verlengen?

Meer uren ter beschikking stellen, vooral tijdens de Let's Move-periode, stemt bijna altijd overeen met een groter aantal prospects die zelfs een dubbele werkshift kunnen vormen ... aerobisch gezien.

Een uitdaging in de uitdaging. Het motiveren van de ingeschreven leden is een tijdloze missie die elk centrum het hele jaar door tracht na te streven met volharding en puur werk.

Als u op zoek bent naar meer moves, zal dit meer motivatie vereisen; daarom is het aanbevolen om meer uitdagingen te creëren in de periode waarbij zoveel mogelijk mensen kunnen betrokken worden. Wat we willen voorstellen, tijdens de periode van deelname aan Let's Move, zijn interne uitdagingen in de club die alleen of in team kunnen aangegaan worden, met competities tussen mannen en vrouwen, onder of boven de 40 jaar of zelfs uitdagingen voor teams, samengesteld uit 10 of meer personen, direct door de trainers opgesteld.

Allemaal cardio. Cardiovasculaire training is het sleutelwoord voor een snelle en bevredigende verzameling van moves.

Groepslessen fietsen, uren en uren op de loopband of fiets helpen het centrum snel moves te verzamelen. Waarom zou u het cardio-circuit niet met een beetje fantasie in elkaar zetten en alle abonnees uitdagen voor een run in marathonstijl met digitale content, of waarom zou u niet 24 uur fietsen met teams om zo veel mogelijk moves te verzamelen? Een echt krijgerseffect!

Een hele gele nacht. Zoals hierboven al werd aanbevolen, verdienen late openingsuren van de club en extra uitdagingen om de motivatie hoog te houden, van tijd tot tijd een feestje. Hier is het nuttig om in die periode feestjes te organiseren met wat aperitieven en muziek, trainingssessies met DJ's en nachtelijke trainingen om moves te verzamelen en gebruikers blij te maken. Uw moeite zal beloond worden.
De perfecte workout om moves te verzamelen bestaat niet, maar u kunt uw verbeelding de vrije loop laten gaan en er zoveel mogelijk mensen bij betrekken die uw centrum met energie en kleur kunnen vullen zoals al zoveel clubs in heel Italië en in de wereld gedaan hebben.

Hier begint de echte uitdaging.

HOE TRAINEN OP EEN HOMETRAINER

Here is a guide on how to use a stationary bike, how to exercise right and the benefits you can obta...