Let’s Move for a Better World 2020: sluit u aan bij de campagne voor sociale zaken

Technogym organiseert voor het zesde jaar op rij de sociale campagne Let's Move for a Better World. Fitnessclubs van over de hele wereld doen eraan mee in de strijd tegen onze zittende levensstijl. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de technologie en apparatuur van Technogym en worden mensen gemotiveerd om lid te worden van de lokale fitnessclub, om meer en vaker te bewegen en hun resultaten met de wereldwijde Technogym-community te delen.

De missie van Let’s Move for a Better World

Door gebruik te maken van Technogym-apparatuur kunnen deelnemers hun trainingsinspanningen meten en hun MOVE's verzamelen in de MyWellness Cloud, het digitale cloudplatform van Technogym. Op basis van de verzamelde MOVEs wordt een beroep gedaan op de winnende fitnesscentra om een onderwijsinstelling te kiezen waaraan Technogym bepaalde apparatuur zal schenken: naast dat ze hun fysieke conditie verbeteren, nieuwe vrienden maken en plezier hebben, kunnen de deelnemers ook hun community helpen om actiever te worden.
Door gebruik te maken van Technogym-apparatuur kunnen deelnemers hun trainingsinspanningen meten en hun MOVE's verzamelen in de MyWellness Cloud, het digitale cloudplatform van Technogym. Door het bereiken van vooraf vastgestelde bewegingsdoelen kan elke club een Technogym-product winnen voor donatie aan een non-profit organisatie van hun keuze, die zich bezighoudt met het bestrijden van een sedentaire levensstijl. Hoe actiever de leden van de sportschool zijn, hoe meer MOVE's zij verzamelen en hoe groter de donatie aan de gemeenschap zal zijn.

Een kans voor idereen

Naast het maatschappelijke doel is Let’s move for a better world ook een uitstekend middel voor fitnesscentra om hun bedrijf te laten groeien en een win-winsituatie te creëren voor alle betrokkenen. Door bewijs te leveren van de positieve impact van fysieke activiteit kunnen fitnessondernemers hun huidige leden extra motiveren en nieuwe leden aantrekken voor een actievere levensstijl.

Let's Move for a Better World 2019: Er namen 1400 clubs en 200.000 deelnemers in 32 landen deel aan het initiatief. Zij verzamelden daarbij meer dan 766 miljoen MOVE's voor in totaal 345 miljoen calorieën, overeenkomend met 49.442 kg aan gewichtsverlies.

Sinds de lancering in 2014 is de populariteit van de campagne alleen maar toegenomen. Dankzij de communicatie via internet en social media en het feit dat leden hun ervaring online delen, doen er elk jaar meer clubs en deelnemers mee. Technogym heeft dan ook grote plannen voor Let’s Move for a Better World 2020.

Schrijf nu in en werk aan uw betere wereld

Let’s Move For a Better World 2020 wordt ondersteund door nationale fitnessorganisaties

Dit jaar wordt de sociale campagne Let's Move For a Better World ondersteund door een groot aantal fitnessorganisaties en internationale MVO-initiatieven. Zij steunen de missie van Technogym om mensen door middel van een leuk en uitdagend evenement dat ook nog eens de sociale interactie bevordert, meer bewust te maken van de voordelen van regelmatig bewegen. Tot de organisaties behoren onder andere AGAPANIF, FUNDACIÓN ESPAÑA ACTIVAEUROPE ACTIVE, EXERCISE IS MEDICINE, FIA, FIBOIHRSA, NL ACTIEF, SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS, UK ACTIVE and the WELLNESS FOUNDATION.

Let's Move Together met Technogym op 16 mei

Op 16 mei organiseert Technogym ‘Let’s Move for a Better World Day’. Iedereen wereldwijd kan m...