Technogyms eerste sportlounge op F1-Circuit Zandvoort

Na maanden van voorbereiding was het op 5 januari 2021 zover: de opening van de eerste Technogym sportlounge in het hart van het F1-circuit in Zandvoort. Met een fantastisch uitzicht op de start- en finishlijn. Deze sportlounge is de ultieme ruimte voor vergaderingen, events en trainingen.

Unieke, gezonde inrichting

De inrichting van de sportlounge bestaat uit een collectie van de beste fitnessapparatuur met de laatste technologie:

Daarnaast staat er een ruime vergadertafel omringd door 10 Wellness Balls Active Sitting, een gezond alternatief voor stoelen. Ook gezond is de centraal geplaatste Airsponsible luchtreiniger, die zorgt voor een schone lucht zonder fijnstof en virussen. Voor presentaties hangt er een groot plug & play tv-scherm. In deze dynamische omgeving kunnen coureurs komen trainen, klanten elkaar ontmoeten en presentaties over de nieuwste ontwikkelingen in sport en wellness worden gegeven.
Altijd al verbonden met F1

In een gesprek zegt Jasper Bron - Managing director Technogym Benelux: “We zijn na de zomer van 2020 in gesprek geraakt met Robert van het Circuit Zandvoort en de klik was er direct. Op het circuit is een aantal lounges en een daarvan hebben wij de afgelopen maanden mogen inrichten als Performance Center (tussen de Red Bull- en Mercedes Benz-lounge). We zijn erg trots op het eindresultaat en vinden het bijzonder dat we ons merk mogen verbinden aan dit iconische F1-circuit. Technogym is altijd verbonden geweest met de Formule 1. We hebben een rijke historie met teams als Scuderia Ferrari en coureurs als Schumacher, Barrichello en Alonso. En we zijn ook fitnesssupplier voor o.a. Ferrari en McLaren. Hoe mooi is het, als de F1 hier weer neerstrijkt straks in september, en o.a. Max Verstappen gebruik kan maken van de beste trainingsapparatuur!

Unieke, actieve plek

Robert van Overdijk – Algemeen directeur CM.com Circuit Zandvoort vervolgt: “Met de Technogym sportlounge is er een unieke ruimte gecreëerd waar 2 bedrijven in topsport elkaar 100% aanvullen. Een plek waar de Technogym-community unieke events beleven en waar relaties van Technogym een exclusieve ervaring wordt geboden. De lounge leent zich perfect voor coureurs om te trainen voor de races, en voor bedrijven die een unieke en actieve plek nodig hebben voor hun vergaderingen of teambuilding-sessies.

De eerste sportlounge van Technogym op deze bijzondere locatie opent veel deuren. En het biedt Technogym de mogelijkheid om de heritage, authenticiteit en kennis in een juiste ambiance te etaleren.

Sportoase kiest Technogym voor de wellnessbeleving van haar klanten

Technogym en Sportoase verlengen hun exclusieve partnerschap voor nog eens 5 jaar met de levering en...